Wednesday 27 October 2010

Bagaimana nak dapatkan eBook Panduan Menulis Rancangan Perniagaan secara percuma!


Pertama sekali, apakah eBook Panduan Menulis Rancangan Perniagaan ni?


eBook ini adalah satu kompilasi panduan untuk para usahawan mendapatkan pembiayaan untuk usaha niaga, daripada badan-badan yang  berkenaan. Antaranya, adalah MDec dan Cradle yang menyediakan fund bukan sahaja puluhan malah ratusan ribu kepada idea-idea bernas yang boleh dibangunkan. Tapi syaratnya, rancangan perniagaan kenalah Power!


Bagaimana nak mendapatkan eBook ini secara percuma?


Dengan menyertai AleaCorp, impian ini boleh menjadi kenyataan :)




Kelebihan menyertai AleaCorp, antaranya :


1)Servis AleaCorp – pengiklanan percuma untuk ahli AleaCorp seumur hidup. Website AleaCorp kini sudah mencecah lebih 600,000 hits, jadi, pengiklanan di AleaCorp mempunyai view rate yang tinggi.


2)AleaCorp juga boleh bantu usahawan untuk menjana modal melalui referral commission yang ditawarkan. AleaCorp membenarkan ahli mengiklankan produk atau servis masing-masing (dalam control panel AleaCorp, klik “Laman Utama > Iklan Bergambar”) tanpa had, seumur hidup. Selain itu, AleaCorp menganjurkan taklimat-taklimat keusahawan percuma di serata Malaysia (roadshow) untuk membantu orang ramai faham konsep “Internet Business”.


AleaCorp adalah bisnes yang mudah. Cuma promosi dan promosi (kat e-mail, facebook, blog, forum). Kalau rajin, boleh dapat lebih dari RM1,000 jugalah seminggu. Jarang-jarang pulak perlu untuk jumpa orang. Cuma 1-2 jam sahaja sehari.
Kalau berminat nak tahu lebih lanjut dan rasa nak join, bolehlah tengok di sini www.aleacorp.com/?ref=pramera .


Oh, hampir terlupa!


Sekarang ni AleaCorp ada promosi keahlian Corporatenya dari 26hb Oktober 2010 hingga 7 November 2010. Kalau nak menyertai AleaCorp dengan harga yang lebih rendah tapi peluang buat duitnya sama, ambillah peluang promosi AleaCorp kali ini di www.aleacorp.com/?ref=pramera .



No comments: